استخدام وزارت جهاد کشاورزی (خبر جدید)

۷۶۰۰۵ نظر

استخدام وزارت جهاد کشاورزی

آزمون استخدام فراگیر، آزمونی برای ورود متقاضیان کار در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی است. وزارت جهاد کشاورزی نیز به عنوان یکی از سازمان‌های دولتی حاضر در آزمون فراگیر، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام در وزارت جهاد کشاورزی، می‌توانند اخبار، آگهی‌ها و اطلاعیه‌های استخدامی مورد نیاز خود را از طریق این صفحه پیگیری نمایند.

 

خبر ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- جذب چهار هزار نیروی نخبه در جهاد کشاورزی در حال نهایی شدن است

مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین جهاد کشاورزی و بنیاد ملی نخبگان در خصوص جذب چهار هزار نیرو در این وزارتخانه برای سال جدید در حال نهایی شدن است.

مشاهده متن کامل خبر

 


لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی، به عنوان بخشی از آزمون فراگیر نهم در تاریخ ۳۱ تیرماه برگزار و نتایج این آزمون در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شد. برای مشاهده نتایج این آزمون، اینجا کلیک کنید.

  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه‌ی مصاحبه آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

 

اخبار استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

زمان آزمون استخدام وزارت جهاد کشاورزی

تقویم زمانی آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی، به عنوان بخشی از آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی، به صورت زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ بود و هم‌اکنون زمان آن به پایان رسیده است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی سایر دستگاه‌های اجرایی ۳۱ تیر ۱۴۰۱ بود و هم‌اکنون زمان آن به پایان رسیده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون این مرحله از ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۱ بود و هم‌اکنون زمان آن به پایان رسیده است.
  •  نتایج آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی، روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شد.

دریافت کارت آزمون استخدام وزارت جهاد کشاورزی

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون: ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱

متقاضیان محترم در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت جهاد کشاورزی

 آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی و آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار و نتایج آن‌ها روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شدند. 

مشاهده نتایج

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی آزمون استخدامی فراگیر، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

فهرست سازمان‌های حاضر در نهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 

آرشیو مطالب پیشین
ٰآگهی‌های پیشین آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.
سوالات متداول
 

جذب چهار هزار نیروی نخبه در جهاد کشاورزی در حال نهایی شدن است
شهرکرد - ایرنا - مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد ...
انتشار در ۱۰ اردیبهشت ۰۳
استخدام ۲ هزار نیروی متخصص در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی
همدان - ایرنا-- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی از تدوین سند تحول نیروی انسانی وزارت جه...
انتشار در ۱۹ فروردین ۰۳
۶ هزار پست سازمان دامپزشکی خالی است
بجنورد- ایرنا- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی گفت: ۶ هزار پست از ۱۲ هزار پست این ساز...
انتشار در ۱۵ بهمن ۰۲
استخدام ۱۷۹ نیروی انسانی در جهاد کشاورزی فارس
معاون امور استخدامی و نیروی انسانی اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از جذب ۱۷۹ نیروی انسانی در...
انتشار در ۳۰ آذر ۰۲
مجوز استخدام دو هزار نیروی جدید در سازمان جهاد کشاورزی
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: مجوز جذب ۲ هزار نیرو در جهاد کشاورزی گرفته شده اس...
انتشار در ۰۷ آذر ۰۲
صدور مجوز استخدام ۱۲۴ هزار نفر در وزارت جهاد کشاورزی
معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سال گذشته فعالیت های در بخش های مختلف...
انتشار در ۰۹ خرداد ۰۲
ایجاد ۱۶۷۰ فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموع اشتغال پیش بینی شده طرح‌های کشاورزی دهه فجر ...
انتشار در ۱۷ بهمن ۰۱
جذب نیروی سرباز امریه در وزارت جهاد کشاورزی
معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه‌ای اولین فراخوان امریه سربازان متخصص وزارت...
انتشار در ۱۲ آبان ۰۱
آزمون استخدامی وزارت جهاد پایان تیرماه برگزار می‌شود
مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری آزمون استخدام در پایان تیرماه خبر داد و گفت: در سال ...
انتشار در ۰۹ تیر ۰۱
۳۰ درصد از سهم اشتغال استان مربوط به کشاورزی است
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: ۳۰ درصد از سهم اشتغال استان مربوط به کشاورزی است که میان...
انتشار در ۳۰ خرداد ۰۱
اشتغال‌زایی بیش از ۸۱۴ نفر با افتتاح ۲۷ پروژه کشاورزی در زنجان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح ۲۷ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۸۹۶ میلیارد ر...
انتشار در ۲۳ خرداد ۰۱
افزایش ۱۰ درصدی اشتغال جدید در بخش کشاورزی شیراز ثبت شد
دبیر جهاد کشاورزی شیراز گفت:سال گذشته نزدیک به ۱۰ درصد معادل ۷۴۶ اشتغال جدید در شهرستان ایجاد و در س...
انتشار در ۱۰ خرداد ۰۱
سهم اشتغال ۳۰۰۰ نفری همدان در بخش کشاورزی
همدان مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان همدان از سهم اشتغال ۳۲۰۰ نفری این استان در بخش کشاورزی در...
انتشار در ۲۴ اردیبهشت ۰۱
وزارت جهاد کشاورزی باید استخدام ناظران کشاورزی را در اولویت قرار دهد
نماینده مردم اسفراین و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید استخدام نا...
انتشار در ۲۱ اردیبهشت ۰۱
پنج هزار ناظر کشاورزی واجد شرایط استخدام می‌شوند
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از استخدام پنج هزار تن از مهندسان ناظر کشاورزی در مراکز خدم...
انتشار در ۱۹ اردیبهشت ۰۱
جذب ۳۰نفردر آزمون استخدامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان
مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: ۳۰نفردر آزمون استخدامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ج...
انتشار در ۰۹ اسفند ۰۰
جذب ۲۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی
مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از جذب دو هزار و ۲۸۸ نفر در آزمون استخدامی این وزارتخانه خبر دا...
انتشار در ۰۷ اسفند ۰۰
سهم کشاورزی ۲۸ درصد از اشتغال و ۳۰ درصد از اقتصاد خراسان جنوبی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: حوزه کشاورزی ۲۸ درصد اشتغال و ۳۰ درصد اقتصاد خراسان جنوبی...
انتشار در ۰۳ اسفند ۰۰
ایجاد بیش از ۶هزار اشتغال در حوزه کشاورزی خراسان شمالی
عبدالله یوسفی از ایجاد ۶ هزار و ۱۴۵ شغل با ارائه تسهیلات و اجرای طرح‌های مشاغل پایدار روستایی و عشای...
انتشار در ۲۸ دی ۰۰
استخدام مهندسان ناظر کشاورزی روی میز
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نامه به مجلس شورای اسلامی درباره اجرای یکس...
انتشار در ۱۴ آذر ۰۰
طرح استخدام کارشناسان و کارگزاران بیمه کشاورزی تصویب شد
نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: طرح تعیین‌تکلیف و استخدام کارشناسان و کارگزاران بیمه کشاورزی به ...
انتشار در ۰۹ آذر ۰۰
اشتغالزایی ۳۵۵ نفر در خوزستان با صدور مجوز طرح‌های صنایع تبدیلی
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۲۸ فقره صدور موافقت اصولی، مجوز طرح صنعتی...
انتشار در ۰۸ آذر ۰۰
طرح استخدام ۵ هزار ناظر کشاورزی بررسی می‌شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: طرح استخدام ناظرین کشاورزی شامل پنج هزار نفر از ناظرین کشا...
انتشار در ۲۷ آبان ۰۰
اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر در بخش کشاورزی شهرستان شهرکرد در طرح‌های بنیاد برکت
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد در حاشیه بازدید نماینده بنیاد برکت گفت: اجرای طرحهای بنیاد برکت، زم...
انتشار در ۲۴ آبان ۰۰
اشتغال ۱۳۵نفر در بخش کشاورزی مازندران
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت :همزمان با هفته دولت امسال ۶۵ پروژه در بخش کشاورزی استان با سر...
انتشار در ۰۲ شهریور ۰۰
استخدام یک مهندس ناظر در ازای سه نفر بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی
اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، گفت: به منظور برطرف شدن موضوع تامین اعتبار مالی جذب ناظ...
انتشار در ۰۵ خرداد ۰۰
ایجاد بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ طرح اشتغالزایی با استفاده از تسهیلات کشاورزی
با پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی به متقاضیان بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ طرح اشتغالزایی در کردستان ایجاد شد.به ...
انتشار در ۲۳ آذر ۹۹
جزئیات طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی
طبق طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی، وزارت جهاد مکلف شده که این ناظرین را در قالب طرح جدید استخدامی ت...
انتشار در ۲۲ آذر ۹۹
۸۲ درصد تعهدات اشتغال قزوین در بخش کشاورزی محقق شد
 معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با ایجاد بیش از سه هزار شغل جدید تا...
انتشار در ۰۹ آذر ۹۹
خیز جهاد کشاورزی برای ایجاد ۱۷ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه
بیکاری سال‌های طولانی است که به عنوان معضل و درد اول استان کرمانشاه مطرح است، دردی که البته در سال ه...
انتشار در ۱۶ مرداد ۹۹
ایجاد ۵۷۸ فرصت شغلی در خراسان شمالی در هفته جهاد کشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: طی هفته جهاد کشاورزی، ۲۳ پروژه به ارزش ۲۶ میلیارد ریال به...
انتشار در ۲۷ خرداد ۹۹
ایجاد اشتغال برای ۱۶۸۰ نفر در حوزه کشاورزی کرمان
رییس سازمان‌ جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: ۱۰۹طرح با اشتغالزایی برای هزارو ۶۸۰ نفر در هفته جهاد...
انتشار در ۲۵ خرداد ۹۹
ایجاد اشتغال برای ۱۶۸۰ در حوزه کشاورزی کرمان
رییس سازمان‌ جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: ۱۰۹طرح با اشتغالزایی برای هزارو ۶۸۰ نفر در هفته جهاد...
انتشار در ۲۵ خرداد ۹۹
افتتاح ۸۲ پروژه کشاورزی با اشتغال ۱۸۳۹ نفر درآذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در نخستین روز از هفته جهادکشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگاران...
انتشار در ۲۲ خرداد ۹۹
درخواست کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی جهت استخدام در این وزارت‌خانه
جمعی از کارشناسان ناظر کشاورزی با تهیه درخواستی خطاب به شورای نگهبان و وزارت جهاد کشاورزی خواستار رس...
انتشار در ۱۰ خرداد ۹۹
زنبورها زمینه اشتغال چند نفر در سمنان را فراهم کردند؟
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از وجود ۵۹ هزار و ۶۳۳ کلنی زنبورعسل در این ...
انتشار در ۲۸ اردیبهشت ۹۹
بیشترین اشتغال کشاورزی استان سمنان در شاهرود ایجاد شد
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بالاترین سهم شهرستان‌های استان...
انتشار در ۱۶ اردیبهشت ۹۹
تاکید بر افزایش ضریب اشتغال در حوزه کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی از عزم وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه طرح های اشتغالزایی و افزایش ضریب اشتغال در حو...
انتشار در ۱۴ اردیبهشت ۹۹
تاکید بر افزایش ضریب اشتغال در حوزه کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی از عزم وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه طرح های اشتغالزایی و افزایش ضریب اشتغال در حو...
انتشار در ۱۴ اردیبهشت ۹۹
ایجاد بیش از ۳۸۰۰ شغل در بخش کشاورزی استان قزوین
معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۳۸۷۱ نفر اشتغا...
انتشار در ۱۲ اسفند ۹۸
پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به طرح‌های جهادکشاورزی
مدیر جهادکشاورزی فارسان، از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به طرح‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد. ...
انتشار در ۰۷ اسفند ۹۸
استخدام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سر...
انتشار در ۱۱ دی ۹۸
ایجاد اشتغال برای بیش از ۲ هزار نفر در استان همدان
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای سال تا کنون برای ۲ هزار و ۱۸۹ ...
انتشار در ۰۸ دی ۹۸
اصلاح شرایط اولویت استخدام در بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی
نمایندگان مجلس شرایط ‌اولویت استخدام در بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی را جهت تامین نظر شورای نگه...
انتشار در ۰۲ دی ۹۸
جذب ۲۶۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی خمین
مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۲۶۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی امسال در بخش کشاورز...
انتشار در ۲۸ آذر ۹۸
اشتغال ۱۴۰۹ نفر در بخش کشاورزی همدان
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان از جذب ۵۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از مناب...
انتشار در ۲۲ مهر ۹۸
ایجاد ۱۲۳۱ شغل در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۲۳۱ شغل با بهره برداری از پروژه های بخش کشاورزی ...
انتشار در ۱۶ شهریور ۹۸
۲۸ درصد اشتغال گیلان در بخش کشاورزی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه ۲۸ درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است، گفت: بر اس...
انتشار در ۲۲ مرداد ۹۸
ایجاد ۷۹۵ شغل در زمینه کشاورزی در قوچان
رئیس جهاد کشاورزی قوچان از اشتغال ۷۹۵ نفر در این شهرستان در عرصه کشاورزی خبرداد که بالاترین میزان اش...
انتشار در ۱۵ مرداد ۹۸
۳۵میلیارد ریال تسهیلات اشتغال بخش کشاورزی در خمین جذب شد
مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی بخش کشاورزی امسال در این شهرستان ...
انتشار در ۱۳ مرداد ۹۸
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷۶٬۰۰۵ نظر برای استخدام وزارت جهاد کشاورزی (خبر جدید)

  • م
    مریم
    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
    دوستان لطفا بگید چه قسمت هایی از سازمان وام میدن ؟ ایا جهاد کشاورزی وام میده ؟؟؟
    • ف
      فاطمه
      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰
      امور مالی.
    • z
      zahra
      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۲
      نیروهای شرکتی مرکز تحقیقات چطور؟ کسی خبر داره تبدیل وضعیت میشن یا نه؟؟
      • Z
        Zar
        ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۰
        خیر خبری نیست. اینجا چند نفری هستن حدود شش هفت ساله. تلاش هم میکنن ولی انگار بی فایده س. البته یکیشون ک سهمیه ایثارگری هم داره گویا دیگه نزدیک بوده کارش درست شه و امضای آخرو بزنن اما چون قبلا شکایت کرده بوده خراب شده همه چی
        • z
          zahra
          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۵
          واقعا هیچی به هیچیه؟؟ همکارهای ما هم از سال 94 شرکتی اند به همین امید.
          • .
            ...
            ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۲۳
            ولی بحثش تو مجلس داغ هست به احتمال 90 درصد تبدیل وضعیت بشن.
            • .
              ...
              ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
              چرا آخه این همه نیروی شرکتی بیان سرکار؟؟ پس فرق ما که با آزمون اومدیم با اونها چیه. اینقدر راحت تبدیل وضعیت میشن
        • ح
          حسین
          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۵۱
          سلام دوستان من 7 روز دیگه مصاحبه دهرم اونایی که برای مصاحبه به ساختمان شهید طرحچی رفتن میشه راهنمایی کنن بگنن چیا پرسیدن ممنون میشم
          • ب
            بهار
            ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱
            مصاحبه چی ؟ چه عنوان شغلی قبول شدین؟
            • ح
              حسین
              ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۷
              مصاحبه جهاد کارشناس فناوری اطلاعات
            • ج
              جهادی1
              ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۰
              سلام. برای مصاحبه گزینش جزوه ای استخدام خوبه. احکام نماز و روزه رو خوب بلد باشید. در مورد سخنان اخیر رهبری هم احتمالا میپرسن. اگر در همین صفحه جهاد تشریف ببرید صفحه مربوط به خرداد و تیر سال گذشته, خیلی از سوالاتی که شده هست.
              • ح
                حسین
                ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۸
                سلام ببخشید ندوم صفحه
            • .
              ...
              ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۲۶
              دوستان اطلاع دارین نیروهای قراردادی تبدیل وضیت شدند؟ یعنی قانون تصویب شد؟
              • ج
                جهادی1
                ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۲
                فکر نمیکنم. نیروهای شرکتی ما که نتونستن تبدیل وضعیت بشن. هنوز قرارداد هم با همون شرکت ندارن ولی میان.
              • م
                مریم
                ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۵
                سلام دوستان آیا شما از سازمان وام گرفتید ؟ اگر بله چه قسمتی باید مراجعه کنم ؟
                • آ
                  آیدا به جهادی جان
                  ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
                  سلام جهادی جان، خوبی؟ عزیزم در مورد نیروهای شرکتی یه راهنمایی میخواستم ازت
                  این نیروی شرکتی که اینجاس داره زیرآب منو میزنه که جای منو بگیره! آیا به لحاظ قانونی اینا میتونن کارشناس باشن؟ کدشغل داشته باشن؟
                  یک هفتس روزگارمو سیاه کرده
                  بنظرت از لحاظ وزارت این قانونی میتونه اینجا باشه؟ حتی اگه مورد حمایت مسئولیت سازمان باشه بازم قانونا میتونه باشه؟
                  • م
                    مهدی
                    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶
                    سلام من یه همکار شرکتی باتجربه دارم میخواستن رئیس مرکزش کنن ولی سازمان قبول نکرد از لحاظ قانونی شدنی نیست به همین خاطر منو انتقال دادن اون قسمت که ایشون زیر دست من شدن بسیار هم ادم شریفی هستن
                    • آ
                      آیدا
                      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸
                      سلام. شدنی نیست ولی کم کم داره زیر منو جارو میکنه
                      در کل آقایان همکاران بهتری هستند تا خانم ها (متاسفانه)
                      • م
                        مریم
                        ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷
                        این اولشه کم کم متوجه میشی اقایون هم دست کمی از خانوم ها ندارن
                        بعضی از آقایون با زیرکی تمام زیرابت رو میزنن حتی غیبت ها و حسادت بعضی آقایون بیشتره
                        • ف
                          فاطمه
                          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۶
                          سلام ایدا جان.شما کدوم استان و کدوم شهری؟ پیاما رو میخونم همیشه ناراحتی شاید بشه راهنماییت کنیم
                          • ب
                            به آیدا
                            ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
                            سلام آیدا جان
                            منم همین مشکل رو دارم، با آزمون اومدم، واحد ما یه نیروی شرکتی از ده سال قبل داره که سالها ناظر بوده و تازه شرکتی شده متاسفانه قبل از شروع به کارم کار خودشو کرد و نذاشت من برم واحد خودم و باعث شد بفرستنم مرکز خدمات، توی مدیریت که برا خودش حکمرانی می‌کنه، توی سازمان هم هواشو دارن و منتظرن زودتر تبدیل وضعیت بشه، حتی پست و واحد سازمانی منو هم توی حکمم تغییر دادن و چیزی که قبول شدم نزدن برام.😑😶
                        • ت
                          تات
                          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۷
                          اره می تونه الان قانون جدید اومده درباره نیرو های قراردادی که بدون ازمون پیمانی بشن داخل اداره ما هم یک حسابدار از قراردادی شد پیمانی اصلا ازمون هم نداده بود
                          ...
                          • Z
                            Zar
                            ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
                            ببخشید خودش ایثارگر بوده یا پدر؟
                            • ج
                              جهادی1
                              ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
                              احتمالا سهمیه ایثارگری داشته
                              • آ
                                آیدا
                                ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۹
                                این شرکتی. بعدشم اون قانون برای دولت بارمالی زیادی داره تا عملی بشه سال ها طول میکشه
                              • ج
                                جهادی1
                                ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵
                                سلام آیدا جان. خدا بهت صبر بده عزیزم. در مورد نیروهای شرکتی ما از نظر حضور و جایگاه کاری باهاشون کاملا مثل نیروهای استخدامی رفتار میشه و در جلسات هم شرکت میکنن و یکیشون هم به قدری پر رو بود که فکر میکردی نیروی رسمی هست که البته بنده با جدیت تمام بهش تفهیم کردم! میتونه کارشناس یا حتی مسئول باشه بخاطر کمبود نیرو ولی کد شغلی نمیتونه داشته باشه. ضمن این که یکبار از معاونمون شنیدم گویا حضورشون از نظر بازرسی مشکل داره! چون این ها نیروی شرکت هستن. از نظر وزارت مشکلی نداره که اینا در ستاد وزارت هم حضور دارن دیگه! بهرحال مستقیما حریفش نمیشی بهتره بازرسی مطرح بشه. البته خدای ناکرده بحث ما سر جایگاه انسانی و نگاه تبعیض نیست بلکه داریم از عدالت شغلی و شایسته سالاری حرف میزنیم.
                                • آ
                                  آیدا
                                  ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۱
                                  جهادی جان عزیزم مرسی از پاسخت... اخه چجوری بازرسی اجازه میده اینا حتی توی ستاد وزارت هم باشن! حتی اطلاع دارم بعضیا از شهرستان های پرت تو وزارت شرکتی هستن! آخه چجوری....؟؟ منی که آزمونی هستم توی شهرستان نمی‌ذارن راحت بشینم سرجام اونوقت اینا چجوری شرکتی شدن اونم توی وزارت!
                                  تو شرایط بحرانی بدی هستم یکی میگفت واست ابلاغ هم نوشتن که بری روستا و جاتو اون خانومه بگیره ولی هنوز امضا نشده!
                                  یعنی از استرس خواب ندارم...فعلا جایی هم نمیتونم پیگیری کنم چون ظاهرا اتفاقی نیفتاده!
                                  • ج
                                    جهادی1
                                    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
                                    عزیزم ناراحتیت قابل درک هست و میفهمم چی میگی. ولی همه چیز در اختیار مدیره. وقتی مدیر به این ها خیلی بها میده و درکی از نیروی آزمونی و شرکتی نداره چاره چیه؟! منم منتقدم به بعضی نیروهای شرکتی و میگم حتی بکارگیری این ها هم باید با گزینش صحیح علمی و اخلاقی باشه.
                                    • f
                                      fz
                                      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۲۴
                                      هعیی روزگار! ما خودمون کشتیم ازمون بده هزارتا مصاحبه رد کن برا اینقد حقوق بعد میای میبنی یه سریا رو اینقد بیربط گرفتن!
                                    • ب
                                      ب جهادی 1
                                      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۹
                                      سلام
                                      همکارم دانشجوی دکترا مدیریت دولتی امکان داره مدیریت جهاد کشاورزی بش بدن
                                      چون رشته ش تخصصی نیست !!!! فقط لیسانس کشاورزیه!!!!
                                      • ج
                                        جهادی1
                                        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۴
                                        سلام. بله امکانش هست. تا جایی که میدونم معاون دفتر ما هم ارشدش مدیریته و لیسانسش تخصصی کشاورزی. و سال ها مدیر بوده الانم معاون و قبلا هم کاندید مدیریت همین جا! معاون دیگه دفتر هم لیسانس هست اونم نه لیسانس تخصص دفتری که هست و بنده هم با دکترای کاملا تخصصی زیر دست این دو معاون. اصلا یک وضع خنده داری که کارها اون طور که باید پیش نمیره.
                                      • آ
                                        آیدا
                                        ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۳۹
                                        جهادی جان وقتی توی عزیز که دلت صافه و کلی سابقه و تجربه داری میگی همه چیز در اختیار مدیره عمیقا مطمئن میشم سازمان دولتی واسه بعضیا ملک پدریه!
                                        • ج
                                          جهادی1
                                          ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۰
                                          تازه کجاشو دیدی عزیز دلم؟!!! اون روز مدیرمون فقط بخاطر این که نظر کارشناسی خودمو داده بودم و مخالف بود کلی بحث و دعوا کرد باهام و با تاکید معنی داری گفت شما زیردست منی! به همکاران آقا هم گفته بود که بنده دارم باهاش لج میکنم و مخالفت میکنم. در حالیکه فقط به عنوان یک کارشناس نظرم رو گفتم. تا حالا هیچ مدیری به من اینجور لفظی بی احترامی نکرده بود. یک چیزایی از حواشی هم هست که اگر بشنوی مخت داغ میکنه و قطعا اینجا تایید نمیشه.
                                        • آ
                                          آیدا
                                          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۷
                                          جهادی جان من همش فکر میکردم اداره ما حاشیه زیاد داره و فقط واسه من اینجوره!
                                          الان که میگی اونجا هم اینجوره نمیدونم چی باید بگم...
                                          فقط تاسف واسه خودمون که ته این همه درس خوندن شد این....!
                                          البته اداره ماهم یه حاشیه هایی واسم ایجاد کردند که فک میکنم تو کل کشور فقط واسه من این اتفاقا رو طرح ریزی کردند! فقط خلاصه بگم تاحالا چندبار منو کشوندن تخلفات اداری! بدون سند و مدرک و همینجوری یه حرف رو هوا و بدون پشتوانه!
                                          خسته شدم بدجور....مخصوصا به لحاظ روحی😔
                                          • ج
                                            جهادی1
                                            ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲
                                            آیدا جانم, توکل کن به خدا و خیلی هم صبر و تحمل داشته باش. جا نزن. البته بیشتر بخشی که من هستم درگیر این حاشیه ها هستن و شاید علت اصلیش اینه بخش اعظم نیروهای این بخش انتقالی هستند!!!
                                        • ج
                                          جهادی1
                                          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۷
                                          سلام آیدا جان. خدا بهت صبر بده عزیزم. در مورد نیروهای شرکتی ما از نظر حضور و جایگاه کاری باهاشون کاملا مثل نیروهای استخدامی رفتار میشه و در جلسات هم شرکت میکنن و یکیشون هم به قدری پر رو بود که فکر میکردی نیروی رسمی هست که البته بنده بدون تعارف بهش تفهیم کردم! میتونه کارشناس یا حتی مسئول باشه بخاطر کمبود نیرو ولی کد شغلی نمیتونه داشته باشه. گویا حضورشون از نظر بازرسی مشکل داره! از نظر وزارت که ظاهرا مشکلی نداره چون اینا در ستاد وزارت هم حضور دارن دیگه! بهرحال مستقیما حریفش نمیشی بهتره از سازمان بازرسی پیگیری بشه. البته بحث ما سر شایسته سالاری و استخدام عادلانه هست نه مرتبه و جایگاه انسانی.
                                        • *
                                          *
                                          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
                                          دوستانی که مشغول به کار تو جهادید یا اطلاع داریدیک راهنمایی بدین شغل کارشناس امورزمین برای یک خانم مناسب هست یانه؟ایا ماموریت میدن خارج از اداره؟میخواستم بدونم میرزه براش بخونم یا نه!!
                                          • s
                                            sahar
                                            ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴
                                            شما لزوما تو همون عنوانی که آزمون میدید به کار گرفته نمیشید، پس نگران نباشید، توی هر بخشی هم که کار کنید یکی دوماهه همه چم و خمشو یاد میگیرید، من کارشناس اقتصادی قبول شدم ولی الان بعنوان کارشناس ترویج و کارشناس فناوری و امور زنان روستایی دارم کار میکنم، در کل اگر رشته تون رو ارگان دیگه ای میخاد برید اونجا،جهاد حقوقش کمه،ولی اگر راهی نیست کار و درامدی نیست، از هیچی بهتره
                                            • ب
                                              ب سحر
                                              ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۳۷
                                              موافقم در صورتی ک امکانش رو دارید مجدد آزمون بدید دریافتی جهاد بسیار پایین ی پایه حقوق میده و خلاص.
                                              • s
                                                sahar
                                                ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۶
                                                من دارم یه رشته دیگه درس میخونم، ولی فعلا تصمیم دارم حداقل 5 سال بمونم تو جهاد، تاسابقه و تجربه کاریم برای شرکت در ازمون کارشناس دادگستری به حد نصاب برسه، بعد اگر همتشو داشتم با رشته جدید برم سراغ ازمون و کار دیگه
                                          • .
                                            ...
                                            ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۲۸
                                            سلام دوستان بالاخره منم سرکار رفتم و با امروز دومین روز شروع به کارم هست.
                                            ببخشید دوره های خاصی رو باید بگذرونم؟خودم باید پیگیری کنم یا بهم اطلاع میدن
                                            • م
                                              مهدی
                                              ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵
                                              تبریک میگم بهتون، دوره ها اطلاع رسانی میشن
                                              • .
                                                ...
                                                ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
                                                متشکرم
                                              • s
                                                sahar
                                                ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶
                                                سلام و تبریک بابت شروع به کارتون، دوره ها اطلاع رسانی میشه، حالا تا راه بیفتید و همه سامانه ها و اتوماسیون ها رمز و دسترسی بدن بهتون یکم طول میکشه، استرس و نگرانی نداشته باشید
                                              • م
                                                مهدیه
                                                ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۴
                                                سلام دوستان در فرایند صدور کد هر مرحله پیامک براتون اومد؟
                                                • م
                                                  مهرداد دست بوس مادر و آقای خاص
                                                  ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
                                                  سلام دوستان عزیززززز بالاخره بعضی افراد شاید با دو میلیون در این روزگار هم عشق کنن این عزیزان اندازه وسعت دید و تفکراتشون حرف میزنن یعنی هرکس اندازه وسعت دیدش حرف میزنه انسان های بزرگ معمولا بسیار کم حرف هستن، فکر بزرگ و وسیع،خواسته های بزرگ، آرزوهای بزرگ، جرات، ریسک و....دارن و انسان های خیلی موفق و بزرگ معمولا ریسک پذیرن.
                                                  • م
                                                    مشرق
                                                    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰
                                                    سلام در کل بستگی داره. یه موقع می‌بینی که طرف نیاز محدودتری داره و یا اینکه از طریق دیگه هم تامین می‌شه، پس به یک حقوق حداقلی راضی می‌شه، خصوصا در حالتی که کار سبک و توام با آرامشی هم داشته باشه. یه موقع هم حرص و سیری‌ناپذیری فردی باعث می‌شه به درآمد چند ده و چند صد میلیونی در ماه هم راضی نباشه. در کل به خیلی مسائل مربوط می‌شه.
                                                    • م
                                                      مهرداد دست بوس مادر و آقای خاص
                                                      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۷
                                                      مشرق جان عزیز البته که حرص و طمع بد هستش همین الان بخودت بگن مثلا ماهی سی تومن با سختی یا ده تومن با راحتی بعید میدونم ده تومنو قبول کنی بهتره در این اوضاع واقع بین باشیم و از شعار دادن پرهیز کنیم...........اینکه با پنج تومن خوشن کمی بنظرم دور از واقعیته و یه حالت فانتزیه همین افراد اگه کمی بهشون فشار اقتصادی وارد بشه .....................البته به هرحال خوشن ما هم از خوشی دوستان خوش
                                                    • ت
                                                      تات
                                                      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۰
                                                      هیچ کس از پول زیاد بدش نمیاد
                                                      ولی وقتی حقوق همینه چکار میشه کرد؟؟
                                                      کار ازاد هم سرمایه می خواد که خیلی ها ندارند
                                                      پس الکی شعار ندید
                                                      • م
                                                        مهرداد دست بوس مادر و آقای خاص
                                                        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۱
                                                        شما هر کاری دوست داری انجام بده تازه وارد خخخ
                                                    • م
                                                      محسن
                                                      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰
                                                      به النا
                                                      سلام ،وقت بخیر،میگم شما که قرار سوءپیشنه ببرید اگه امکانش هست بپرسید چرا این همه طولانی شد،گزینش ما که ذخیره بودیم کی شروع میشه؟
                                                      • ا
                                                        النا
                                                        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲
                                                        سلام من راهم دوره امکانش نیست حضوری برم
                                                        صحبت کردم که پست میکنم
                                                      • ک
                                                        کارشناس حقوقی
                                                        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
                                                        من به عنوان کارشناس حقوقی یه شهر کوچک قبول شدم به نظرتون کارش سخته(خانم هستم)
                                                        • N
                                                          Narges
                                                          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
                                                          بله کارشناس حقوقی جهاد سخته حالا شاید شهر شما درگیریش کمتر باشه
                                                          • ع
                                                            علی
                                                            ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵
                                                            نه سختی نداره نگران نباش
                                                          • ک
                                                            کارشناس حقوقی
                                                            ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸
                                                            من به عنوان کارشناس حقوقی یه شهر کوچک قبول شدم به نظرتون کارش سخته(خانم هستم)
                                                            • ک
                                                              کارشناس حقوقی
                                                              ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
                                                              سلام من اول اسفند رفتم گزینش قبل عید هم 45 هزارتومان برای کداستخدامی واریز کردم ،پرونده ام به بار اومد استان دوباره با مدارک کامل فرستادن امور استخدامی تهران،دیروز پیام اومده برام که پرونده شما برگشت داده شد به استان برای بررسی زیر نظر کارگزینی استان،یعنی چی؟پس من می میرم سرکار.
                                                              • ق
                                                                قبولیم ارزوست
                                                                ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۵۱
                                                                خواهش میکنم نیاید ب من بتوپید.من هم مثل شما از پول و درامد بهتر مثل بقیه ادارات بدم نمیاد.و اینکه حقوق جهاد پایینه بله منم دلم میخاد بیشتر بشه درسته اما بعنوان یک خانم با شرایط زندگی خودم گفتم راضیم.اما خیلیا چه خانم سرپرست خانواده یا خانم مجرد یا اقای مجرد و متاهل هرکسی بسته ب شرایط خودش حقققق داره که ناراحت باشه و من هم مثل همکارانم از خدامه حقمون رو بهمون بدن.من از سمت خودم گفتم که بااینکه کمه و دوسدارم زیاد بشه اما باز هم از شرایط کاریم راضیم.نه اینکه بگم حقوقامون خوبه.نه پایینه نسبت ب همممممه .اما من خودمو میگم راضیم.تامام تامام
                                                                • ز
                                                                  زهره
                                                                  ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۹
                                                                  من عذر خواعی میکنم امکانش هست حدودی حقوقتون بگید چندع؟؟البته اگه دوست دارین بگید
                                                                • s
                                                                  sky
                                                                  ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۳
                                                                  چرا هیچکس ی نکته ی مثبت از جهاد نمیگه😥
                                                                  هنوز شروع بکاز نکردم ولی هیچ ذوقی هم ندارم
                                                                  واقعا ارزش داره بخوای ی سری سختی ها رو تحمل کنی و شرایط زندگیت تغییر کنه
                                                                  حقوقم که کمه
                                                                  • s
                                                                    sahar
                                                                    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۷
                                                                    من که راضی ام، چون خیلی منزوی شده بودم،دوست دارم تو اجتماع باشم،حقوقمم خرج خودم و خریدهام میشه بیشتر، خرج زندگی نمیشه داد با این مبلغ، و اینکه کارمون سبکه
                                                                    • ز
                                                                      زهره
                                                                      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۱
                                                                      شما رسمی هستید؟؟؟
                                                                      • s
                                                                        sahar
                                                                        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
                                                                        فعلا که 5 سال پیمانی ایم
                                                                      • s
                                                                        sky
                                                                        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۱۱
                                                                        من هم فقط دوست دارم مستقل باشم و در حد خرید های خودم
                                                                        وگرنه نمیخام هزینه ی زندگی رو بدم
                                                                        • ق
                                                                          قبولیم ارزوست
                                                                          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۵۴
                                                                          یخانمی خریدهای ماهانش با ماهی20ملیون تومنم خیلی براش کمه
                                                                          ی خانمی با ماهی1ملیون پول تو جیبی شوهرش عشششششق میکنه.مونده ب سطح توقعات و خواسته های خودت خاهرمن.مثلا من هم مثل شما برای یسری خرجای‌‌ اضاف بر سازمان خودم درامد مستقل میخاستم و نسبت ب سطح توقعات زندگی خودم از حقوق جهادم راضیم.بااینکه پایینه.اما اضافی هم میارم
                                                                      • ق
                                                                        قبولیم ارزوست
                                                                        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۵۶
                                                                        مردی که خرج زن و بچه و زندگی و اجاره میده معلومه خب نکته مثبتی نمیگه.
                                                                        یا خانم مجردی که دستش تو جیب خودشه و ی شهر دیگه با کرایه خونه با حقوق جهاد قطعا گلایه داره.و نظرش با من یکی نیست.
                                                                        • ف
                                                                          فاطمه
                                                                          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱
                                                                          حقوقش پایین ولی اداره اروم و خوب و بی دردسری
                                                                          • ن
                                                                            ناهید
                                                                            ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
                                                                            اگه بیکاری برای شروع خوبه. ولی پول هم خیلی خوبه اگه پول برات مهمه کم کم از جهاد شروع کن پله پله برو بالا درآمدت افزایش بده. بالاخره از تو خونه نشستن بهتره
                                                                            • م
                                                                              مهدی
                                                                              ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
                                                                              جهاد انقدرام بد نیست من 7 ماهه شروع بکار کردم از همون اول هم مسئولیت قبول کردم رئیس مرکز جهاد یه بخش کوچک شدم، یه ماشین پیکاپ بهم تحویل دادن، خانه سازمانی قراره بدن، وجهه اجتماعیم بالا رفت
                                                                              درمورد حقوق و مزایا هم که با خواهر آموزگارم مقایسه میکنم مزایای جهاد بیشتره علاوه بر حقوقش که دو سه میلیون بیشتره پرداختی بابت عیدی و مناسبت ها هم بیشتره
                                                                            • ز
                                                                              زهره
                                                                              ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
                                                                              سلام اینکه همه میگن جهاد کشاورزی حقوقش پایینه به درد نمیخوره واقعا درسته؟؟؟
                                                                              ایا کار حسابداری یا امور اداری برای خانمی که دوتا بچه کوچک داره مناسبه؟؟؟؟
                                                                              ممنون میشم راهنمایی کنید
                                                                              • ن
                                                                                نوید
                                                                                ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
                                                                                سلام
                                                                                بله درسته حقوقش نسبت به ادارات دیگه پایینتره
                                                                                • ر
                                                                                  رضا
                                                                                  ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳
                                                                                  حقوقاش افتضاحه حتی می تونم بگم بیکاری ازش بهتره
                                                                                  • s
                                                                                    sahar
                                                                                    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۳
                                                                                    7300 حقوق منه،جهادم، وسطای ماه اگر عید مذهبی چیزی باشه مناسبتی یه تومن میزنن
                                                                                    • ق
                                                                                      قبولیم ارزوست
                                                                                      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۸
                                                                                      من فراگیر نهم قبول شدم.خانمم
                                                                                      شوهرم خرج زندگی بااونه و من قرار نیست خرجی بدم.بشدت از جهاد راضی ام.
                                                                                      شوهرم تو شهرداری کار میکنه و براحتب میتونه منم ببره اونجا.
                                                                                      اما پول زیاد در برابر فرسایش زیاده کار زیاده و الکی اضافه کار نمیدن که.
                                                                                      من حقوق جهادم پایینه اما خب اضافه کارب واینمیسم ک داشته باشم.به بچهام و زندگیم میرسم.
                                                                                      من خیلی راضی ام.بااینکه حقوقش زیاد نیست.اما خب مثلا فاصلم تا محل کارم 5دقیقه است.تو شهر خودمه.کارم سبکه.من دنبال کاری بودم که ترتمیز و سبک باشه و یه آب باریکه ای هم همیشه خودم داشته باشم.
                                                                                      مونده به خودت و شرایطتت که یچیزو منفی ببینی یا مثبت.مثلا اقایونی ک بااین حقوق میخان خرج 1زندگی رو بدن قطعا ناراضین و حق دارن.اما من ب چشم خرجی نگاه نمیکنم و براب این چیزا خب نمیخام هزینه کنم که کم بیارم.
                                                                                      • ز
                                                                                        زهره
                                                                                        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۲
                                                                                        خب من که باید پنج میلیون شهریه مهد دوتا بچه هامو بدم صرف میکنه به نظرتون
                                                                                        • ق
                                                                                          قبولیم ارزوست
                                                                                          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۵
                                                                                          هزینه مهد تو شهر ما اراک برای بچهای بالای 3سال 900تومن.برای نوزاذ و شیرخوار یکو دویست.چطور شهرهای شما انقدر گرونه.
                                                                                          بعذ یچیز دیگه اگر شغل بهتری با شرایطتون ندارید و جهاد تنها گزینتونه خب صدرصد از هیچی بهتره که.حداقل میدونی از 30سال خدمتت حالا بچها ی چندسال اول فقط باید مهد باشن.بعدس که دیگه مهد نمیرن همون تایمو مدرسه ان.حداقل میدونی بازنشستگی داری تو ایام میانسالی دستت جلو بچت درازنیست
                                                                                          • … .
                                                                                            ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۲۵
                                                                                            شهر ما هزینه مهد معمولی برای هر بچه 3500 هست کلا باید حقوقم بشه هزینه مهد🤪😁🙃
                                                                                          • s
                                                                                            sahar
                                                                                            ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۸
                                                                                            دقیقا شرایط منم مثل شماست، کار سبک،اداری،5 دقیقه فاصله با خونه ام
                                                                                            • ق
                                                                                              قبولیم ارزوست
                                                                                              ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۳۸
                                                                                              والا من از وقتی قبول شدم و رفتم تو محیط جهاد انقد شاد و شنگول شدم حد و حساب نداره.
                                                                                              دوستام ماما و پرستار و ...هستن حقوقشون دوبرابره منه اما اصلا زندگی نمیکنن.همش سرکار.همش خسته.شیفت شب و.....
                                                                                              یا یکی دیگه از دوستام اداره مالیات هست.یا شوهرم ک شهرداری کار میکنه.
                                                                                              همشون خیلییییییی خسته میشن.
                                                                                              من مادر دوتا بچه کوچیکم.نمیخام وقتی میام خونه انقدی دیربیام که حال و حوصله شوهر و بچه و خونه زندگی رو نداشته باشم.بخاطر همین از حقوق کمم دربرابر کار کمم خیلی راضیم.
                                                                                          • ق
                                                                                            قبولیم ارزوست
                                                                                            ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۰:۴۱
                                                                                            شما اگر میخای خرج زندگی و دوتا بچه رو خودتون بدون همسر و درامد پدر خانواده بدی باید بگم اره حقوقش سخت میگذرونه بخصوص اگر اجاره هم بدی که دیگه چیزیش نمیمونه
                                                                                            اما بعنوان کمک خرج در زندگی مشترک بهش نگاه کنی خوبه.
                                                                                            • ز
                                                                                              زهره
                                                                                              ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۳
                                                                                              من کرمانم نمیدونم چرا اینقد شهریه مهد بالاس
                                                                                            • ن
                                                                                              ناهید
                                                                                              ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۳
                                                                                              زهره جان من مالی جهاد کار می کنم اگه مالی قبول شدی به هیچ وجه سمت جهاد نیا چون کارش زیاده و حقوق کم واقعا نمی صرفه. من قبلا حسابداری شرکت خصوصی انجام می دادم حقوقش مثه جهاد بود ولی کارش کمتر. اصلا نمی صرفه و حجم کار زیاد جهاد پیرت می کنه. بهترین گزینه برای مالی ها فقط بانک و دارایی هست
                                                                                              • د
                                                                                                دنی
                                                                                                ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
                                                                                                دقیقا درست میگید👏👏مالی سمت جهاد نباید بیاد
                                                                                            • t
                                                                                              taraneh
                                                                                              ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹
                                                                                              سلام دوستان . جهاد کشاورزی امسال آزمون برگزار میکنه؟ بنظرتون اراک جذب نیرو داره؟
                                                                                              • z
                                                                                                zahra
                                                                                                ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
                                                                                                خود مراکز درخواست نیرو میدن. اگه آشنا دارید جهاد بپرسید ازشون. چون خود مراکز به سازمان اداری استخدامی اعلام نیاز می کنند.
                                                                                                • ق
                                                                                                  قبولیم ارزوست
                                                                                                  ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۲
                                                                                                  والا من اراکم.سازمانمون چندین نفر در استانه ی بازنشسته شدن هستن.
                                                                                                  مثلا من خودم قراره برم جای یکیشون
                                                                                                  ی نفر هم اومده جای من از فراگیر دهم
                                                                                                • ا
                                                                                                  النا
                                                                                                  ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۰۲
                                                                                                  به محسن
                                                                                                  سلام امروز از حراست محل قبولی تماس گرفتن که مدارکت کامل نیست و گواهی عدم سوء پیشنه تحویل بده تا کارای گزینش انجام بشه
                                                                                                  • م
                                                                                                    محسن
                                                                                                    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴
                                                                                                    سلام،خب همون موقع تحویل مدارک میگفتن بهتون،تا همه شما منتظر نباشید،ایشالله که زودتر گزینش تون انجام بشه و ادامه کارای استخدامی تون
                                                                                                    • پ
                                                                                                      پری
                                                                                                      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶
                                                                                                      سلام. من کارای گزینش رو انجام دادم و تایید شدم ولی حراست نرفتم. میشه بیشتر توضیح بدید حراست برا چی لازمه
                                                                                                      • ا
                                                                                                        النا
                                                                                                        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹
                                                                                                        سلام
                                                                                                        برای من موقع تحویل مدارک ، واحد گزینش دوتا فرم پر کردم ، گفتن باید حراست هم بری اونجا یه فرم پر کردم چند قطعه عکس دادم و برگه آزمایش عدم اعتیاد هم به واحد حراست تحویل دادم ، امروز بعد دوماه و نیم زنگ زدن عدم سوء پیشینه هم بیار...
                                                                                                        ولی هنوز برای مصاحبه گزینش باهام تماس نگرفتن
                                                                                                        • پ
                                                                                                          پری
                                                                                                          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴
                                                                                                          ممنونم. راستش به من اصلا نگفتن برو حراست. یعنی نمیتونن برام حقوق واریز کنن ممکنه مشکل همین باشه
                                                                                                        • ا
                                                                                                          النا
                                                                                                          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۷
                                                                                                          هر استان روند کاریش متفاوته ، احتمالا مدارک شما رو یکجا گرفتن ، استان قبولی من برای تحویل مدارک مصاحبه اولیه هم اذیت کردن
                                                                                                      • س
                                                                                                        سحر
                                                                                                        ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۹
                                                                                                        دوستان نوشتن مقاله و یا کتاب در جهاد امتیاز داره و میتونه باعث ارتقای شغلی بشه؟ من دلم میخواد کارشناس مسئول شم. واسه کارشناس مسئولم دعا میکنم رئیس اداره بشه من بشم کارشناس مسئول
                                                                                                        • ف
                                                                                                          فاطمه
                                                                                                          ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸
                                                                                                          سلام سحر جان به منم گفتن ریسس امور مالی بازنشست شه من قرار جاش بازارن.تفاوت حقوق بین کارشناس و کارشناس مسول چقد؟ جهاد کشاورزی
                                                                                                          • ر
                                                                                                            روناک یوسفی ~
                                                                                                            ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۳
                                                                                                            دو تومن هست عزیزم
                                                                                                            • ف
                                                                                                              فاطمه
                                                                                                              ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۴۴
                                                                                                              ممنونم عزیزم لطف کردین
                                                                                                              • ب
                                                                                                                ب روناک یوسفی
                                                                                                                ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۴۴
                                                                                                                دو تومن نیست حدود 400تا 500ت هست.(کارشناس _کارشناس مسول)
                                                                                                            • م
                                                                                                              محمد
                                                                                                              ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۹
                                                                                                              این سوال من هم هست، دوستان اگر اطلاعاتی دارندبه اشتراک بگذارن، تشکر
                                                                                                              • ف
                                                                                                                فاطمه
                                                                                                                ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۹
                                                                                                                انشالله درست میشه.توکل به خدا
                                                                                                                • z
                                                                                                                  zahra
                                                                                                                  ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۹
                                                                                                                  برای مرکز تحقیقات امتیاز داره. جهاد فکر نکنم
                                                                                                                  • ت
                                                                                                                    تات
                                                                                                                    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰
                                                                                                                    واسه مرکز هم هیچی نداره
                                                                                                                    فقط محقق میشی که تفاوت حقوقی با کارشناس نداره فقط رزومه پر کن هست
                                                                                                                    از همکارم که 12 سال سابقه داره و کد محققی دار پرسیدم داخل حکمش همون کارشناس هست با همون حقوق
                                                                                                                    فقط دیگه این وسط نیازی نیست به هیئت علمی ها التماس کنی که اسمت بزارن همکار طرح
                                                                                                                    خودت پروپوزال میدی به معاون پژوهشی و میشی مجری طرح

                                                                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                ثبت پاسخ